Ny viden på en time - Sådan skaber du motivation for det digitale - også livestreaming

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 11. marts 2020 kl. 08:00 til 11. marts 2020 kl. 09:00
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 47
Tilmeldingsfrist: 05.03.2020

Morgenmøde: Det rejser nogle særlige ledelsesudfordringer at navigere i en hverdag, hvor mange medarbejdere oplever digitaliseringen som en modstander. På morgenmødet vil Bent Gringer tale om at udvikle et ”kollegialt læringsmiljø”. Det kan hjælpe dig som leder til at passe og udvikle driften og samtidig stimulere motivation, ejerskab og måske endda skabe begejstring for det digitale.

Den finansielle sektor er så gennemgribende præget af digitalisering, at mange i dag betragter den som en teknologi-sektor. Alligevel oplever mange medarbejdere i banker, sparekasser, realkredit og finansiering mm., at det er mødet med kunden, som skaber værdi. Både for virksomheden og for dem selv som medarbejdere.

Mange medarbejdere er med, men en del har modstand mod de forandringer, som digitaliseringen trækker med sig. Og ikke mindst forandringstempoet. Og de er ikke vildt begejstrede ved udsigten til nye systemer og ændringer i de gamle. Det volder også bekymring, at lederen forventer, at medarbejderne kan mestre og tale med kunderne om nye apps.

Bent Gringer giver på morgenmødet bud på, hvordan du får vendt medarbejdernes skepsis til en mere positiv indstilling.

Tilmelding / Livestreaming

Du kan deltage ved enten at møde op på dagen, eller du kan tilmelde dig livestreaming og få tilsendt et link ca. 2-3 dage før arrangementet. Du skal sidde foran din computer, når arrangementet går i gang, og du kan kun se arrangementet i det tidsrum, det holdes.

Oplægsholder

Bent Gringer har arbejdet med kompetence, læring, ledelse og teknologi i Folketingets Teknologinævn, DJØF, Huset Mandag Morgen og Statens Center for Kompetenceudvikling. I dag arbejder han med efteruddannelse i Praktiserende Lægers organisation og er selvstændig i sit eget lille konsulentfirma Gringer Inc. Han er cand.scient.pol og har skrevet en PhD-afhandling om kompetence- og kompetenceudvikling.

Program:

Kl. 7.30 - 8.00 Morgenmad og kaffe

Kl. 8.00 Arrangementet begynder

Kl. 9.00 Tak for i dag

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Sanne Krog Lund

Administrator