Ny viden på en time - Hvordan bliver finans bæredygtig? - også livestreaming

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 44
Tilmeldingsfrist: 20.02.2020

Morgenmøde: Flere og flere kunder efterspørger grønne og bæredygtige finansielle produkter. Også fra politisk hold efterlyses en aktiv indsats fra finanssektoren. I EU arbejder man med en handlingsplan for bæredygtig finans. Hvad går det ud på? Hvordan sikrer vi, at den finansielle sektor bidrager positivt til den bæredygtige omstilling, og hvilke kompetencer skal vi have i spil, når vi skal rådgive vores kunder? Det er nogle af de centrale spørgsmål i dagens oplæg.

Tilmelding / Livestreaming

Du kan deltage ved enten at møde op på dagen, eller du kan tilmelde dig livestreaming og få tilsendt et link ca. 2-3 dage før arrangementet. Du skal sidde foran din computer, når arrangementet går i gang, og du kan kun se arrangementet i det tidsrum, det holdes.

Oplægsholder

Sinne Conan er Europapolitisk direktør i Finans Danmark. Hun har i mange år arbejdet med EU-stof, både på Slotsholmen, som EU-Chef i DI og som grundlægger af rådgivningsvirksomheden Konsentio. Sinne kommenterer også EU-stof på både TV2 og DR.

Program:

Kl. 7.30 - 8.00 Morgenmad og kaffe

Kl. 8.00 Arrangementet begynder

Kl. 9.00 Tak for i dag

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Sanne Krog Lund

Administrator