Sådan skaber du mere tid, motivation og arbejdsglæde

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 06. maj 2020 kl. 17:00 til 06. maj 2020 kl. 20:00
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 34
Tilmeldingsfrist: 20.04.2020

Gå-hjem-møde for ledere: På mødet lærer du, hvordan I sammen, i teamet eller afdelingen, kan blive mere effektive uden at løbe stærkere. Trine Kolding viser dig, hvordan udvalgte ledere har succes med at styrke såvel effektiviteten som arbejdsglæden og motivationen blandt deres medarbejdere. Du får også et vigtigt indblik i, hvad medarbejderne lægger vægt på, når de skal arbejde med den fælles effektivitet.

Du møder Jacob Hedegaard Christensen, der deler ud af sine erfaringer som filialdirektør i Arbejdernes Landsbank med at skabe øget effektivitet og motivation blandt medarbejderne. I dag arbejder Jacob som afdelingsdirektør i Ringkøbing Landbobank, hvor han har succes med at bruge de samme principper. Med andre ord: Det virker!

• Sådan hænger effektivitet sammen med motivation og arbejdsglæde
  • Ti ledertræk, der fører til succes med fælles effektivitet
  • Afdelingsdirektør Jacob Hedegaard Christensen deler sine erfaringer med at skabe fælles effektivitet og arbejdsglæde i filialen og giver dig sine tre bedste råd til en vellykket proces
  • Konkrete værktøjer og eksempler på tidsbesparende potentialer
  • Motivationstips: Sådan får du medarbejderne med på en forandring

Målgruppe

Ledere, der ønsker at styrke deres egen og medarbejdernes effektivitet. Gå hjem-mødet er særligt krydret med eksempler fra banksektoren.

Om Trine Kolding

Underviser, forfatter og tidscoach med speciale i personlig effektivitet og planlægning. Hun har undervist i tidsstyring siden 2000, gennem egen kursusvirksomhed siden 2004, og var inden da bl.a. projekt- og teamleder på Teknologisk Institut. Forfatter til syv bøger om tid og effektivitet. Fast underviser hos Finansforbundet og Associate Partner hos Finanssektorens Uddannelsescenter.

Programtider:

Kl. 16.30 - 17.00: Kaffe og kage

Kl. 17.00: Selve arrangementet går i gang

Kl. 18.30 Sandwich

Kl. 19.00 Arrangementet fortsætter

Kl. 20.00 Tak for i dag.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Trine Kolding

Foredragsholder

Jacob Hedegaard Christensen