Webinar - Brug dine styrker i hverdagen

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 16
Tilmeldingsfrist: 10.04.2020

Webinar: Fra rotteræs til trivsel -sådan bringer du dine styrker i spil. Hvis du i disse coronadage har reflekteret over dit liv – og tænkt over om du bruger din tid rigtigt, om du nogle gange oplever, at du har alt for travlt, og at du ønsker dig mere trivsel, passion og mening i din hverdag, så er dette digitale foredrag noget for dig.

Undervejs i foredraget lærer du en dokumenteret metode til at dele dine aktiviteter i hverdagen ind i forskellige zoner:

• Ørkenen
  • Rotteræset
  • Oasen
  • Stærkest-zonen

- og du lærer, hvordan du kan blive bedre til at styre, hvilken zone du helst vil være i.

Foredraget varer 1½ – 2 timer, alt efter din og dine kollegers spørgelyst.

Alt, hvad du skal gøre for at deltage, er at tilmelde dig - og på dagen logge dig på den digitale platform Zoom. Du vil dagen før webinaret modtage et link hertil.

Underviser:

Mikael Kamber (født 1967) er forfatter og studievært på TV2 Nyhederne. Han er også uddannet i positiv psykologi i USA og forfatter til bøgerne ””3 gode ting”, ”Stærkere” og ”Vi er bedst, når vi er glade”.

Mikael Kamber har holdt hundredevis af foredrag og kurser om arbejdsglæde, ledelse og positiv kommunikation, ikke mindst for medlemmer af Finansforbundet.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Mikael Kamber

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby