Tag med på en ledelsesfilosofisk vandring

Munkebjerg Hotel, Munkebjergvej 125, 7100 Vejle
Dato: 28. maj 2020 kl. 09:30 til 28. maj 2020 kl. 16:00
Pris: 250,00 kr.
Ledige pladser: 23
Tilmeldingsfrist: 16.04.2020

Gå-hjem-møde for ledere: Vi dykker ned i lederskabets og livets store spørgsmål. Hvad er det der virkelig betyder noget for dig - i dit liv og i dit lederskab? Vi graver helt ned i essensen af det, der definerer dig som menneske og som leder.

Bevæbn dig med gode sko og tøj, der passer til vejret, og forbered dig på at komme tættere på, hvem du er som leder og som menneske.

Vi vandrer i omkring. 6-7 timer i naturskønne omgivelser og holder frokostpause og faciliterede pitstops undervejs. Vandreturen er udgangspunkt for spændende dialoger om livets store spørgsmål.

Vi vil gå i mindre grupper, og både grupper og emner vil variere i løbet af dagen, så der hele tiden er dynamik og ny inspiration i samtalerne. Vi slutter af med en fælles opsamling på, hvad turen har skabt af nye indsigter og refleksioner hos jer.

Du vil opleve en dag, der vil sætte dig i stand til at trække vejret anderledes roligt, når talen falder på dit lederskab. Ambitionen er, at du tager et skridt på vejen mod at være herre i eget hus, og du opnår en mere nuanceret forståelse af din måde at lede på og af nogle af de begreber, du knytter til dig selv.

Du vil kort sagt træne din evne til at høre dig selv og bruge det, du hører, til at styrke din dømmekraft og dermed din ageren som leder og som menneske.

Program:

Kl. 09.00: Mødetid samt morgenkaffe og et stykke brød

Kl. 09.30: Introduktion til Ledelsesfilosofisk vandring

Kl. 10.00: Ledelsesfilosofisk vandring i skiftende grupper og med skiftende temaer

Kl. 15.30: Opsamling på Ledelsesfilosofisk vandring

Kl. 16.00: Tak for i dag.

Erhvervsfilosof Kasper Warming

Kasper er uddannet Cand.Merc.fil på CBS og har mange års erfaring med at undervise, udvikle og coache ledere på alle niveauer.

Ifølge Kasper kommer mennesket altid før vores lederrolle, og derfor skal vi først og fremmest lære at være menneske.

Hans vigtigste evne som facilitator er at trække filosofien helt ned på jorden, og gøre den konkret og levende i vores daglige arbejde.

Kasper er partner i konsulentfirmaet Qant.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Kasper Warming

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby