Lær at træffe bedre ledelsesmæssige beslutninger

Comwell Hvide Hus Aalborg, Vesterbro 2, 9000 Aalborg
Dato: 16. marts 2020 kl. 17:00 til 16. marts 2020 kl. 20:00
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 37
Tilmeldingsfrist: 13.02.2020

Gå-hjem-møde for ledere: Du får viden og bevidsthed om, hvordan beslutninger udvikles og træffes. Det kan hjælpe dig til at træffe bedre beslutninger og ultimativt til at få større succes som leder.

Ved du, hvordan ledelsesmæssige beslutninger træffes, og hvordan du selv træffer beslutninger? Undrer du dig nogle gange over de beslutninger, der bliver truffet og måske også over dine egne beslutninger?

På dette gå-hjem møde skal vi se på, hvordan ledelsesbeslutninger bliver til, og hvorfor beslutningsprocesser nogle gange ser ud, som om de har deres helt eget liv. Fx kan det ofte være svært at gennemskue, hvorfor en beslutning lander, som den gør, og hvilken sammenhæng den har med de overvejelser, man har gjort sig i processen.

Hvorfor træffer vi nogle gange dårlige ledelsesbeslutninger og er der mulighed for at reducere risikoen for at gøre det? Er der særlige faldgruber, vi skal være opmærksomme på – og kan vi overhovedet blive bedre til at træffe beslutninger?

Med en øget viden og bevidsthed om, hvordan beslutninger træffes, kan du:

• blive mere opmærksom på, hvordan beslutninger udvikles og træffes
  • blive bedre til at afdække, hvad der skal til for at træffe bedre beslutninger
  • øge din bevidsthed om, hvordan du selv træffer beslutninger og agerer mere bevidst i den konkrete beslutningssituation
  • øge din indflydelse på de beslutninger, der træffes
  • øge sandsynligheden, for at dine beslutninger eksekveres
  • ultimativt få større succes som leder

Program:

Kl. 16.30: Kaffe og kage

Kl. 17.00: Selve arrangementet går i gang

Kl. 18.30: Sandwich

Kl. 19.00: Arrangementet fortsætter

Kl. 20.00: Tak for i dag.

Underviser:
Torsten Laursen fra Qant har lang erfaring med ledertræning, coaching af ledere og undervisning i væsentlige ledelsestemaer og har selv en baggrund som leder på flere niveauer. Som virksomhedsrådgiver arbejder han med ledelses- og forretningsudvikling i en lang række offentlige og private organisationer.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator