Du skal ikke være dig selv til jobsamtalen

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 16. december 2019 kl. 17:00 til 16. december 2019 kl. 20:00
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 30
Tilmeldingsfrist: 13.12.2019

På dette gå-hjem-møde vil psykolog Lars Lundmann fortælle om jobsamtalen og give dig en række råd til, hvordan du kommer positivt gennem et ansættelsesforløb. Blandt andet får du indblik i, hvordan en jobinterviewer agerer og tænker i løbet af forløbet. Arrangementet tager udgangspunkt i deltagernes egne udfordringer og forestillinger om jobsøgning. Det betyder, at der vil være en fleksibel tilgang og en afslappet stemning. Dagen består af oplæg, debat og øvelser, der giver dig indsigt i, hvad du kan gøre for at klare dig bedre i din jobsøgning.

Oplægsholder

Lars Lundmann er cand.psych., og har skrevet ph.d. om personvurderinger ved jobsamtaler. Blandt andet har han undersøgt, hvad job interviewere rent faktisk synes om jobkandidaterne umiddelbart efter jobsamtalen, og hvad de vurderer som væsentligt. I dag arbejder han som rekrutteringsrådgiver og bidrager til at optimere virksomheders rekrutteringsprocesser og -systemer. Lars er aktuel med bogen "Du skal ikke være dig selv - erhvervspsykologens guide til at få det job, du gerne vil have".

16.30: Check-in med kaffe og kage

17.00: Undervisningen starter

18.30: Sandwichpause

19.00: Undervisningen fortsætter

20.00: Tak for i dag

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Lars Lundmann

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Camilla Hofmann Caspersen

Kursusadministrator