Start up - kursus

Pris: 0,00 kr.
Udsolgt
Tilmeldingsfrist: 14.11.2019

Ledige og fratrædende medlemmer.

Start Up-kurset er for dig, der enten er ny som selvstændig eller går med drømme om at starte din egen forretning. På kurset går vi praktisk til værks, så du får tid og hjælp til at arbejde med dine tanker omkring koncepter, målgrupper, markedsføring og salg. Vi tager dig i hånden og fører dig igennem de forskellige overvejelser, der er vigtige at gøre sig, når man tager springet og går solo.

Forudsætninger:

Der er ingen særlige forudsætninger for at deltage på kurset. Du skal gå med overvejelserne om at starte din egen forretning op eller har måske snuset til mulighederne for at gå selvstændigt med dit eget koncept.

Indhold:

• Hvorfor vil jeg være selvstændig
  • Hvad er mit koncept
  • Markedsføring og salg
  • Overvejelser

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Når du registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er arrangeret af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og brug ”Blanket til deltagelse i uddannelse”.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Monica Christiansen

Kursusadministrator