Automatisering i den finansielle sektor

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 12. december 2019 kl. 13:00 til 12. december 2019 kl. 17:30
Pris: 1.250,00 kr.
Ledige pladser: 50
Tilmeldingsfrist: 11.12.2019

Automatisering er et begreb, der har bredt sig overalt de seneste år - ikke mindst i den finansielle sektor. Mange former for automatisering baserer sig på modne, hvis ikke ligefrem ældre, teknologier, og nyt kommer til som Machine Learning, AI og ikke mindst data. Den amerikanske finansielle sektor har i dag ligeså mange ansatte som for 50 år siden - automatiseringer og teknologier uanset. Det er derfor enormt vigtigt at fokusere på, hvordan vi kommer til at bruge automatisering som løftestang frem for en genvej til pensionen.

På denne halvdagskonference får du direkte adgang til nogle af branchens skarpeste bud på hvor automatisering er på vej hen. Vi giver plads til denne vigtige debat, for at undgå fejlinvesteringer og satsninger i den forkerte retning. Programmet er sammensat med både cases, hands-on og workshops, som vil gøre dig klogere på både bump og barrierer på vejen mod en automatiseret finansiel sektor.

Målgruppe

Konferencen er for dig, der har interesse for automatisering, og i hvor og hvordan den finansielle sektor udvikler sig. Konferencen vil derfor både være oplagt for dig, der arbejder i den finansielle sektor nu, og som er på vej til at udfordre den, og for dig som er bruger af sektoren.

Det er muligt med virtual deltagelse via Zoom. Du kan dykke mere ned i programmet her .

Pris og tilmelding

Medlemspris: 1250 kr.

Pris ikke-medlemmer: 2500 kr.

Som medlem af Finansforbundet har du mulighed for at blive gratis medlem af DANSK IT, og dermed mulighed for at tilmelde dig konferencen til medlemspris.

Hvis du ikke allerede er gratis medlem af DANSK IT, kan du blive det ved at kontakte Mathilde With mw@dit.dk eller tlf.: 31196297. Du skal blot oplyse dit Finansforbundets medlemsnummer.

Når du har modtaget dit DANSK IT-login kan du tilmelde dig konferencen til medlemspris via linket herunder.

Tilmeld dig via linket her .

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Camilla Hofmann Caspersen

Kursusadministrator