NYA - julebanko og bøvl

Ledige pladser: 34
Tilmeldingsfrist: 03.12.2019

Jule gå-hjem-møde kun for Network of Young Academics

NYA (Network of Young Academics) inviterer til den traditionsrige julebanko. Kom og vind fede præmier, drik gløgg, og hør Nils Willemoes indvie os i, hvorfor vi alle har brug for bøvl, for at livet ikke skal blive meningsløst.

Du har brug for bøvl

Ledelse handler om at lave en strategi, udvikle en organisation og vigtigst af alt at skabe rammer for samarbejde. Men det er ikke altid så let, som det lyder – tværtimod er det ofte ret bøvlet!

Bøvl er et jysk udtryk, som betyder bryderi, vi nødigt vil undvære. En af Nils Villemoes pointer er, at bøvlet er det, der gør, at vores liv ikke går hen og bliver meningsløst og tomt. Vi som mennesker har brug for bøvl, selvom det lyder besynderligt. Bøvl er det, der gør, at vi har noget at slås med og slås for, og det oplever vi som meningsfuldt. Spørgsmålet er rent faktisk, om der er bøvl nok til os alle?

Julebanko
Aftenen sluttes af med socialt netværk og bankospil med en masse gode præmier og lidt julelækkerier.

Oplægsholder
Nils Willemoes er lektor ved Institut for Organisation og Virksomhedsledelse. Derudover har han mange års erfaring som oplægsholder.

Kl. 16.45 Tjek ind med sandwich og forfriskninger
Kl. 17.15 Oplæg ved Niels Willemoes
Kl. 18.30 Gløgg og æbleskiver
Kl. 19.00 Julebanko m. præmier
Kl. 20.30 Tak for i aften

Om Network of Young Academics – NYA

NYA arbejder for at skabe et fagligt og socialt netværk for unge akademikere i den finansielle sektor.

Er du medlem af Finansforbundet, under 35 år og har du som minimum en uddannelse på følgende niveau, er du automatisk medlem af NYA:

Bachelor- og diplomuddannelse (f.eks. HA, HD 2. del, it-diplom)

Lang videregående uddannelse (f.eks. kandidatuddannelse)

Hvis du opfylder kriterierne, bliver du automatisk en del af NYA, når du melder dig ind i Finansforbundet.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Briddi Escherich

Konsulent