Gældsbjerget vokser

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 75
Tilmeldingsfrist: 25.10.2019

Gælden til det offentlige vokser og har passeret 100 milliarder kroner, på trods af at vi befinder os midt i en højkonjunktur.

Mød Gældsstyrelsens topdirektør Lars Nordahl Lemvigh og hør, hvilke strategier det offentlige har for at drive gæld ind, og hvordan samarbejdet med bankerne fungerer.

Vi spørger Lars Nordahl Lemvigh, hvad er årsagen til, at den offentlige gæld bliver ved med at stige på trods af digitale værktøjer, og hvad der karakteriserer de personer, der skylder penge til staten. Det har vakt politisk forargelse, at en lille del af skyldnerne har fået eftergivet deres gæld, men er det rimeligt?

Og er det fornuftigt, at staten har opgaven med at inddrive gælden og ikke kommunerne, som det var tidligere.

Mødet styres af finanskommentator Ole Krohn, TV2.

Program:

Kl. 7.30: Morgenmad

Kl. 8.00: Selve arrangementet går i gang

Kl. 9:30: Tak for i dag

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere

Lars Nordahl Lemvigh

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator