Hvordan beskytter man data, brugere og enheder i en cloud verden?

Bankdata Silkeborg, Stagehøjvej 30, 8600 Silkeborg
Dato: 27. november 2019 kl. 16:00 til 27. november 2019 kl. 18:00
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 33
Tilmeldingsfrist: 13.11.2019

Gå-hjem-møde: Øgede krav til mobilitet for brugere og data stiller også øgede krav til hvordan man sikrer dem uden at ødelægge en ellers god brugeroplevelse.

Efter arrangementet vil deltagerne have en bedre forståelse for, hvilke værktøjer der stilles til rådighed i kampen mod IT-kriminelle. Deltagerne vil blive klædt på til at håndtere nogle af de mest almindelige sikkerhedstrusler, som en virksomhed står overfor i en cloud-verden. Derudover vil de få indsigt i hvordan de kan overvåge deres miljøer effektivt.

Brugen af cloud-tjenester har for alvor taget fat de seneste år. Hvordan sikrer man en god brugeroplevelse uden at man behøver gå på kompromis med sikkerheden? Og er den klassiske måde at tænke sikkerhed på virkelig død?

Hvordan kan man orkestrere en løsning, der både kan håndtere mange forskellige cloud-udbydere og samtidig fortsat være i kontrol med data, brugere og enheder?

Hvis du vil vide mere om cloud-sikkerhed, samt hvordan man sikrer sine brugere og data på tværs af enheder, så tilmeld dig dette event, hvor vi på to timer giver dig en hurtig introduktion til teknologien bag og mulighederne det åbner op for.

16:00 – 16:45 Hvordan sikrer man sig i en cloud verden?

Hvad skal man være opmærksom på i en cloud verden?

Er cloud sikkerhed kun for skyen?

17:00– 17:45 Automatiser din cloud overvågning?

Hvordan kan vi overvåge vores cloud miljøer

Hvordan kan vi automatisere sikkerheds investigations

17:45 – 18:00 Spørgsmål, opsummering og afrunding

Frederik Stengaard Hansen, Cloud Solution Architect, ProActive.

Frederik har mange års arkitekturerfaring indenfor cloud-sikkerhed. Til dagligt arbejder han med at sikre enterprise kunders brugere og data i Microsoft 365 og Azure. Frederik har en solid forståelse for den transformation en virksomhed skal gennemgå, når den skal have en succesfuld rejse til skyen samt hvordan ny teknologi skal forankres i forretningen.

Arrangementet afholdes i samarbejde med DANSK IT. Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger vil blive videregivet til DANSK IT som sender en mail med praktiske oplysninger inden arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator