Mød manden, der udfordrer finanssektoren

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 18. november 2019 kl. 08:00 til 18. november 2019 kl. 09:15
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 67
Tilmeldingsfrist: 01.11.2019

Morgenmøde: Lunar Way skifter navn til Lunar og er den første nye bank siden finanskrisen, der er bygget fra grunden og gør klar til lancering i januar 2020.

Mød superiværksætteren Ken Villum Klausen, der har rejst 350 mio. kr. i kapital og hentet en række profiler fra finanssektoren, der skal bygge den nye bank. Hør om Lunar Ways fantastiske rejse, og hvordan den nye bank udfordrer de etablerede banker ved at lave samarbejder om produkter. Lunar Way har nået den første milepæl og rundet 100.000 kunder, men virksomheden har langt højere ambitioner.

Ordstyrer er TV 2s finanskommentator Ole Krohn, og efter et indledende oplæg har du mulighed for at blande dig i debatten.

Program:

Kl. 7.30 Morgenmad

Kl. 8.00 Arrangementet begynder

Kl. 9.15 Tak for i dag

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator