SummIT

Pris: 2.500,00 kr.
Ledige pladser: 50
Tilmeldingsfrist: 03.12.2019

DANSK IT inviterer endnu engang til en konference, der vil have fokus på fremtidens it-organisation, og hvordan vi kan skabe merværdi for hele forretningen omkring os. SummIT består både af faglige oplæg, lærerige cases, involverende drøftelser og workshops, hvor du får hands-on og deep-dives inden for forskellige fokus- og indsatsområder. Dagen vil hele vejen igennem fokusere på læringsoptimerende perspektiver og gevinstrealisering.

Dagen er bygget op med tre spor, så du og dine kollegaer kan fordele jer og blive klogere hver især eller gå sammen og blive stærkere. De tre spor dækker over:

•Strategi, ledelse og arkitektur

•Innovation & udvikling

•Drift, sourcing og governance.

Du kan dykke mere ned i programmet her .

Pris og tilmelding

Medlemspris: 2500 kr.

Pris ikke-medlemmer: 3500 kr.

Som medlem af Finansforbundet har du mulighed for at blive gratis medlem af DANSK IT, og dermed mulighed for at tilmelde dig konferencen til medlemspris.

Hvis du ikke allerede er gratis medlem af DANSK IT, kan du blive det ved at kontakte Mathilde With mw@dit.dk eller tlf.: 31196297. Du skal blot oplyse dit Finansforbundets medlemsnummer.

Når du har modtaget dit DANSK IT-login kan du tilmelde dig konferencen til medlemspris via linket herunder.

Tilmeld dig via linket her .

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Chalotte Lund Stenbæk Sørensen

Kursusadministrator