Lær om chatbot-teknologien og byg din egen med Google Dialogflow

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 38
Tilmeldingsfrist: 13.11.2019

Morgenmøde: På mødet får du indblik i chatbots, deres opbygning og hvordan de bruges i danske organisationer, foruden du selv vil prøve at bygge din egen virtuelle kollega med Google Dialogflow.

Session #1: Indflyvning til chatbottens univers

Chatbots bliver hele tiden mere og mere menneskelige. Men hvor langt er den teknologiske udvikling, og hvor udbredte er chatbots egentligt i danske virksomheder og organisationer. Få indblik i chatbots og deres anvendelse i dag samt deres fremtidspotentiale. Kan chatbots kun besvare simple spørgsmål, eller kan de faktisk hjælpe os med at udføre bestillinger, transaktioner eller andre praktiske gøremål? Er det muligt at få chatbots til at være motiverende eller måske ligefrem medfølende og omsorgsfulde? Alt dette vil vi dykke ned i gennem oplægges første del.

Session #2: Skab en chatbot

Lær at bygge en simpel chatbot i værktøjet Google Dialogflow. Helt uden at skulle programmere udvikler vi i denne del af oplægget små chatbots, som kan besvare enkelte spørgsmål. Det bliver
særligt spændende, når vi herefter prøver hinandens chatbots for at se, om de forstår vores spørgsmål. Denne øvelse giver et godt indblik i de tekniske såvel som kommunikationsmæssige
udfordringer ved chatbots.

Praktisk info: Husk at medbring egen pc og en Google konto

Underviser:

René Rosendal, konsulent i Deloitte Consulting.
Har arbejdet med automation og data analytics i Deloitte siden februar 2018. René har kommerciel erfaring fra forskellige brancher indenfor business intelligence og user experience.

Arrangementet afholdes i samarbejde med DANSK IT. Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger vil blive videregivet til DANSK IT som sender en mail med praktiske oplysninger inden arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator