NYA kick off - Sådan bliver din fremtid magisk

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 45
Tilmeldingsfrist: 03.10.2019

Event kun for Network of Young Academics.

NYA’s kick off event kan blive aftenen, hvor du får et nyt syn på din karriere og muligheder. Aftenen handler om at vokse i karrieren og i livet. Fremtidsforsker Anne Skare giver dig et kig ind i fremtiden og udvider din horisont, så du kan træffe dine egne beslutninger baseret på fremtidens mange muligheder. Vi runder aftenen af i godt selskab med komikeren Nikolaj Stokholm, for den bedste måde at holde fri på er da at grine højt og længe.

Arrangementet er gratis og også åbent for ikke-medlemmer. Tilmeld dig allerede nu, da der er et begrænset antal pladser.

Du møder

Anne Skare forudser, at de næste 10 år af dit liv bliver fuldstændig fantastiske. Alt hvad du drømmer om, kan lade sig gøre. Vi er på vej ind i en ny fase, hvor arbejdslivet - og livet generelt - er i rivende udvikling. På den rejse er kompleksitet vores største fjende, men heldigvis skal du blot lære nogle enkle ting for at vende den til din fordel. Og når du har hørt Anne Skare, vil det gå op for dig, at du med stor sandsynlighed allerede er i gang.

Nikolaj Stokholm har altid været kendt for at have en finurligt krøllet hjerne, og hans verdenssyn gennem brillen er bare liiiidt sjovere end alle vores andres. Grin med til fortællingen om en albinos opvækst i 90’ernes forstad. Nu er albinoen blevet voksen, og det er på tide at kigge udad. Nikolaj har en unik evne til at være meget nærværende og opfinde jokes på stedet. Så kom med til at kik ind i Nikolajs skæve univers – det er et virkelig sjovt sted at befinde sig!

PROGRAM

Kl. 16.30 Tjek ind og velkomst

Oplæg og dialog ved Anne Skare

Netværk og stående middag

Stand-up ved Nikolaj Stokholm

Kl. 20.30 Aftenen fortsætter på en bar i nærheden

Tilmelding for ikke-medlemmer

Hvis du endnu ikke er medlem, tilmelder du dig ved at sende en mail til nya@finansforbundet.dk. Husk at skrive NYA KICK OFF, dit navn, din mailadresse og din arbejdsplads i mailen.

Om Network of Young Academics – NYA

NYA arbejder for at skabe et fagligt og social netværk for unge akademikere i den finansielle sektor.

Er du medlem af Finansforbundet under 35 år og har du som minimum en uddannelse på følgende niveau, er du automatisk medlem af NYA:

Bachelor- og diplomuddannelse (f.eks. HA, HD 2. del, it-diplom)

Lang videregående uddannelse (f.eks. kandidatuddannelse)

Hvis du opfylder kriterierne, er du automatisk en del af NYA, når du melder dig ind i Finansforbundet.

Foredragsholder

Anne Skare Nielsen

Foredragsholder

Nikolaj Stokholm