Grundlæggende Excel - for studerende på CPH Business Academy

Pris: 0,00 kr.
Udsolgt
Tilmeldingsfrist: 13.09.2019

Hvis du, som studerende på CPH Business Academy, ikke er medlem i Finansforbundet, kan du stadig tilmelde dig dette kursus ved at sende en mail til fokus@finansforbundet.dk med fulde navn, mobil, e-mail og studieretning.

Grundlæggende Excel

Kursus for studerende på CPH Business Academy: På dette kursus får du en grundlæggende introduktion til Excel, så du er klædt på til at anvende programmets basale værktøjer effektivt.

Indhold

Enkle formler og basale værktøjer

Introduktion af Excels grundlæggende elementer

• Indtastning, markering, kopiering og flytning af data
  • Oprettelse af basale formler ved indtastning med grundlæggende regneregler, brug af operatorer og parenteser og kopiering af formler til andre celler
  • Oprette og anvende brugerdefinerede lister
  • Brug af relative og absolutte cellereferencer
  • Nyttige genvejstaster som vil effektivisere din brug af Excel

Praktisk info
Husk at medbringe din bærbare computer. Hvis du medbringer din arbejdspc, anbefaler vi, at du mindst en gang har været på et andet trådløst netværk end din virksomhed, så du er bekendt med, hvordan det gøres. Der bliver undervist på en Windows-computer, så bruger du Mac kan bl.a. genvejstaster være anderledes. Der bliver undervist i den nyeste version af Excel (version 2019). Undervisningen er på dansk og i dansk version af Excel 2016.

Underviser
Tom Skyum Andersen, underviser og IT-konsulent hos Bosholdt Aps.

Tilmelding

Tilmeld dig via linket øverst på siden her. Arrangementet er for alle studerende på Copenhagen Business Academy. Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig dette kursus, ved at sende en mail til fokus@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail. Efter kurset kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Tom Skyum Andersen

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Chalotte Lund Stenbæk Sørensen