Hvordan decentraliseret finans (DEFI) kan revolutionere den traditionelle finansverden

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 19. november 2019 kl. 09:00 til 19. november 2019 kl. 11:00
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 39
Tilmeldingsfrist: 04.11.2019

Morgenmøde: Decentralisering bringer ikke kun teknologiske forbedringer, men også stor innovation i forretningsmodeller samt i måden vi interagerer mellem aktører på tværs af landegrænser. Kapitalforvaltning er lige i midten af disse forbedringer, også selvom de fleste nuværende løsninger er baseret på centraliseret metodologi.

Ved dette arrangement, åbner vi op for de muligheder, denne teknologi tilbyder og dykker ned i nogle af de udfordringer, nuværende DEFI-projekter står overfor.

I løbet af arrangementet, kommer vi ind på følgende emner:

Blockchain Teknologi

Historien og adoption

Blockchain - det fundamentale

Kryptografi

Consensus Protokoller

Distribuerede databaser

Decentraliseret finans

Decentraliserede applikationer

Open Source-projekter

Interoperable smart-kontrakter

Decentraliseret porteføljeforvaltning

Project Galaxis Network (case)

Regulering af blockchain-teknologien

Blockchain og digitale aktiver

Token-udstedninger

Decentraliserede applikationer

En blockchain-pilot udviklet i samarbejde med KL og KOMBIT (case)

Nordic Blockchain Association har sammen med KL og KOMBIT arbejdet på en blockchain-prototype til kontraktuelle aftaler i kommuner. Den første af sin slags i den offentlige sektor.

Blockchain trends

Trends i Norden udledt over de sidste år i markedet

Fremtiden

Forudsigelse af fremtiden inden for blockchain-teknologien

Efter arrangementet vil du have et større overblik over teknologien. Du vil også have faktiske eksempler på brugs-applikationer ift. hvad man kan opnå ved teknologien.

Dele af oplægget vil foregå på engelsk.

Målgruppe:

It-projektledere, it-ledere, forretningsudviklere, finanseksperter og kapitalforvaltere.

Oplægsholdere:

Nicklas Millgaard

Nicklas har arbejdet med blockchain-teknologien siden 2013. Han var først til at skrive en bachelor afhandling baseret på teknologien på Copenhagen Business School hvor han studerede BSc i Business Administration and Information Systems.

I dag har Nicklas været serie-iværksætter i 6 år inden for teknologien og været med til at igangsætte en række blockchain virksomheder i Danmark. Derudover er han en erfaren fundraiser, vice-chairman og co-founder af Nordic Blockchain Association samt har ageret startup-advisor inden for blockchain-branchen i mange år.

Se mere om Nicklas på hans LinkedIn her.

Mate Brezovszki

Som CEO af Solidity Services arbejder Mate med blockchain-implementering af løsninger med et fokus på decentraliseret finans-projekter.

Mate har arbejdet i den finansielle sektor hos EY (Ernst & Young) og en række investment banking-virksomheder, hvilket har medført en stor behovsforståelse af erhvervslivet inden for industrien.

Som stifter af Galaxis Network er Mate’s mål at levere en løsnings-implementering som fremviser de virkelige kapaciteter af blockchain-teknologien inden for kapitalforvaltning.

Se mere om Mate på hans LinkedIn her.

Arrangementet afholdes i samarbejde med DANSK IT. Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger vil blive videregivet til DANSK IT som sender en mail med praktiske oplysninger inden arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator