IT Jura konference

Pris: 6.619,00 kr.
Ledige pladser: 50
Tilmeldingsfrist: 18.09.2019

I år er det 20. gang at DANSK IT inviterer til den årlige IT Jura konference, der foregår den 18. september 2019 i København.

Fagrådet for IT og Jura har vanen tro udarbejdet et fagligt stærkt program, der giver dig den rette opdatering på det it-retlige område. Konferencen lægger op til, at du kan netværke med ligesindede og dermed få styrket dit netværk. Efter konferencen vil du få udleveret et kursusbevis som dokumentation for efteruddannelse og få adgang til præsentationerne elektronisk.

Programmet består af både faglige oplæg i plenum og to spor, som giver dig mulighed for, at du kan sammensætte dit personlige program ud fra det, du ønsker at blive klogere på. Du kan dykke mere ned i programmet her .

Pris og tilmelding

Medlemspris: 5295 kr. eksl. moms

Pris ikke-medlemmer: 6880 kr. eksl. moms

Som medlem af Finansforbundet har du mulighed for at blive gratis medlem af Dansk IT, og dermed mulighed for at tilmelde dig konferencen til medlemspris.

Hvis du ikke allerede er gratis medlem af Dansk IT, kan du blive det ved at skrive til Mathilde With mw@dit.dk. Du skal blot oplyse dit medlemsnummer i mailen.

Når du har modtaget dit login til Dansk IT kan du tilmelde dig konferencen til medlemspris.

Tilmeld dig via linket her .

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Chalotte Lund Stenbæk Sørensen

Kursusadministrator