Kalder finanssektoren på nye ejerformer?

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 07. oktober 2019 kl. 17:00 til 07. oktober 2019 kl. 18:30
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 58
Tilmeldingsfrist: 20.09.2019

Gå-hjem-møde: Velliv og Nykredit har valgt en anden vej end den slagne som børsnoteret. Hvilke fordele og ulemper er der ved at vælge en anden ejerform, og kan det ligefrem give de to virksomheder en fordel i kampen om kunderne? Og hvad med den dag en ny økonomisk krise banker på og vejen til at rejse ny kapital på aktiemarkedet er lukket?

Bankerne lider under hårde krav til afkast af egenkapitalen, og utilfredse investorer hamrer bankaktierne i bund. Måske kan nye ejerformer være svaret på prøvelserne.

Kom og hør formanden for Forenet Kredit Nina Smith og Vellivs administrerende direktør Steen Michael Erichsen debattere emnet.

Mødet styres af finanskommentator Ole Krohn, TV2.

Program:

Kl. 16.30 Kaffe og kage

Kl. 17.00 Arrangementet begynder

Kl. 18.30 Tak for i dag

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Nina Smith

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby