Bliv dit bedste selv på arbejdet - Nets

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 35
Tilmeldingsfrist: 24.10.2019

Finansforbundet og Nets HR inviterer til super spændende workshop med Nicolai Moltke-Leth. Workshoppen tager i alt 3 timer og kører fra kl. 15:00 – 18:00. Nets HR giver 1 ½ time – så fra kl. 15:00 – 16:30 er det arbejdstid og fra kl. 16:30 – 18:00 er det din egen tid.

Mere om workshoppen

Hvor ofte er du dit bedste selv på arbejde? Er du det ofte nok? For rigtig mange af os lykkes det desværre ikke. På workshoppen dykker vi ned i adfærdspsykologien, neurovidenskaben og mange års praktiske erfaringer for at blive klogere på vores naturlige design.

Du får viden, som gør dig i stand til at træffe nye beslutninger, der vil gavne dig i din hverdag.

I vores moderne verden stiger oplevelsen af hastighed. Det går bare hurtigere og hurtigere. Digitaliseringen gør det muligt at være på 24/7. Vi bliver påvirket af et konstant informationsflow, og skal hele tiden tage stilling til en masse spørgsmål. Det går ud over både vores effektivitet og vores arbejdsglæde.
Problemet er, at vores hjerne og krop ikke er designet til denne type af tilværelse. Faktisk er der rent anatomisk ikke sket synderligt meget med os de sidste 50.000 år – vores såkaldte naturlige design har ikke ændret sig. Respekterer vi ikke vores naturlige design, betaler vi en daglig pris. Hvis du vil ændre dette, må du lære at navigere ud fra en række forudsætninger, som videnskaben for længst har afdækket.

På workshoppen vil vi arbejde med at

• bygge bro mellem dine aspirationer og din egentlige adfærd
  • identificere dine største klippeblokke, som forhindrer øget effektivitet og arbejdsglæde
  • få en ny værktøjskasse, der guider dig over klippeblokkene her og nu
  • skabe nyt vanedesign, som både motiverer og har fremtiden for øje

Underviser

Nicolai er både uddannet jægersoldat samt sociolog fra Københavns Universitet. Han er forfatter til bestsellerne ”Jo, du kan” og ”Et glimt af sjælen”, og han holder foredrag med fokus på ikke at lade begrænsninger tage styringen.

Program:

Kl. 14.30: Tjek ind

Kl. 15.00: HR og Finansforbundet byder velkommen

Kl. 15.15: Workshop ved Nicolai Moltke-Leth inkl. pause

Kl. 17.45: HR og FF afrunder arrangementet

Kl. 18.00: Tak for i dag

Tilmelding

Tilmeld dig øverst på siden her. Alle ansatte i Nets er velkomne. Hvis du ikke er medlem af Finansforbundet, melder du dig til på fokus@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter workshoppen kontakter vi dig om dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Nicolai Moltke-Leth

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Chalotte Lund Stenbæk Sørensen