Den nye ejendomsskat - hvordan virker den?

Sydbank, Kolding afdeling, Åpark 8B, 6000 Kolding
Dato: 17. september 2019 kl. 17:00 til 17. september 2019 kl. 18:30
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 29
Tilmeldingsfrist: 03.09.2019

Gå-hjem-møde for alle i ansatte Sydbank: Et af de senere største forandringer på boligmarkedet er på trapperne. Det nye ejendomsvurderingssystem træder i kraft i 2021, men inden da er der lagt en stram tidsplan for ar få det til at fungere optimalt. Kom med ind i maskinrummet og lær det nye system at kende og få en vurdering af, hvor markant det vil påvirke prisdannelsen på markedet.

Bente Koudal, underdirektør i Vurderingstyrelsen, vil præsentere det nye ejendomsvurderingssystem og give en gennemgang af, hvordan de nye vurderinger bliver foretaget, samt det datagrundlag, der ligger til grund for det nye system.

Der vil være mulighed for at blande sig i debatten med spørgsmål og kommentarer fra salen.

Ordstyrer: TV2 erhvervskommentator Ole Krohn.

16.30: Tjek-ind med kaffe og kage

17.00: Arrangementet starter

18.30: Tak for i dag

Underviser

Bente Koudal Sørensen er underdirektør i Driftscenter 2 i Vurderingsstyrelsen. Bente er uddannet cand.jur. fra Aarhus Universitet (1989) og har derudover en master i offentlig ledelse fra Syddansk/Aarhus Universitet (2014).

Tilmelding

Tilmeld dig via linket øverst på siden her. Arrangementet er for alle ansatte i Sydbank. Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig dette arrangement, ved at sende en mail til fokus@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter arrangementet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Bente Koudal Sørensen

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Chalotte Lund Stenbæk Sørensen