Brug din ubevidste intelligens til at stå stærkt i forandringer

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 30. oktober 2019 kl. 17:00 til 30. oktober 2019 kl. 20:00
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 34
Tilmeldingsfrist: 14.10.2019

Gå-hjem-møde: Der findes et sted i dig selv, som ved, hvor meget du er i stand til. Det sted er din ubevidste intelligens og er en fantastisk livs-GPS. På gå-hjem-mødet lærer du, hvordan du udnytter din ubevidste intelligens til at navigere og stå stærkt i de forandringer, livet byder dig.

Når forandringens vinde blæser, er det let at blive blæst omkuld. Er jeg god nok? Har jeg det, der skal til? Og hvordan kommer fremtiden på min arbejdsplads og i min karriere til at se ud, når det hele forandrer sig? Spørgsmål, der kan trænge sig på, når virksomheden omorganiserer eller implementerer nye strukturer, processer eller IT-systemer. Vi taler ofte ikke om det i det daglige, men det rumsterer under overfladen. Og det er med til at give os en grundlæggende følelse af usikkerhed, som kan smitte af på alle omkring os. Både på arbejdet og derhjemme og på vores humør, selvværd og performance.

Kom med til dette øjenåbnende gå-hjem-møde, hvor forsker og forfatter Michael Rohde, lærer dig, hvordan du kan tappe ind i din egen ubevidste intelligens, som blandt andet kommer til udtryk i dine natlige drømme. Det kan gøre dig gladere for at være dig og grundlæggende mere rolig indeni. Og nej, det kræver ikke, at du kan huske dine drømme – det lærer du også, hvordan du gør.

Dit udbytte:

• Du forstår, hvad ubevidst intelligens er
  • Du lærer at udnytte din egen ubevidste intelligens og se en helt ny verden åbne sig for dig, hvor du har større selvindsigt, højere selvværd og bedre relationer til andre
  • Du står stærkere og mere roligt i det, livet byder dig, og finder modet til at leve det liv, der er rigtigt for dig

Underviser:

Michael er cand.merc. og bachelor i psykologi, og forsker i ubevidst intelligens ved Lund Universitet.

Han har haft en længerevarende karriere først i medicinalindustrien (amerikanske Eli Lilly), indtil hans ubevidste intelligens i en natlig drøm lod ham vide, at han var i den for ham helt forkerte karriere. Så Michael skiftede til konsulentbranchen, hvor han har undervist i ledelse og projektledelse (kursusvirksomheden Mannaz). De seneste seks år har Michael været selvstændig.

Program:

Kl. 16.30: Kaffe og kage

Kl. 17.00: Selve arrangementet går i gang

Kl. 18.30: Sandwich

Kl. 19.00: Arrangementet fortsætter

Kl. 20.00: Tak for i dag.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Michael Rohde

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby