Ny viden på en time - Udnyt din ubevidste intelligens

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 18
Tilmeldingsfrist: 26.08.2019

Morgenmøde: Mød forsker og forfatter Michael Rohde, der lærer dig at udnytte din ubevidste intelligens, så du kan folde dig ud som det fantastiske væsen, du er.

Din ubevidste intelligens – som blandt andet kommer til udtryk i dine natlige drømme – ved, hvor meget du har at byde på. Ved, hvor helt igennem fantastisk du er. Og din ubevidste intelligens ved også, hvordan du – hvis du er som de fleste – ubevidst spænder ben for dig selv. Det kan du lave om

For du er selvfølgelig præcis lige så meget værd som alle andre, og det kan din ubevidste intelligens overbevise dig om. Michael Rohde viser dig, hvordan du kommer i gang med at udnytte din ubevidste intelligens.

Oplægsholder:

Michael er cand.merc. og bachelor i psykologi, og forsker i ubevidst intelligens ved Lund Universitet.

Han har haft en længerevarende karriere først i medicinalindustrien (amerikanske Eli Lilly), indtil hans ubevidste intelligens i en natlig drøm lod ham vide, at han var i den for ham helt forkerte karriere. Så Michael skiftede til konsulentbranchen, hvor han har undervist i ledelse og projektledelse (kursusvirksomheden Mannaz). De seneste seks år har Michael været selvstændig.

Program:

Kl. 7.30 - 8.00 Morgenmad og kaffe

Kl. 8.00 Arrangementet begynder

Kl. 9.00 Tak for i dag

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Michael Rohde

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Sanne Krog Lund