AI & robotics

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 34
Tilmeldingsfrist: 17.09.2019

Ikke medlem? Tilmeld dig til dette gå-hjem-møde via fokus@finansforbundet.dk med navn, telefon, e-mail og arbejdssted. Kom til spændende konference om AI & ROBOTICS i den finansielle sektor med

• Bent Dalager, Equity Partner, NewTech and Financial Services Nordic, KPMG
  • IT-udviklingschef, Kaare Jakobsen, Spar Nord Bank
  • Nets - TBA
Konferencen giver dig indsigt i hvad AI & ROBOTICS er og kan bruges til i den finansielle sektor – dermed får du både overblik over de forskellige typer løsninger inden for Artificial Intelligence, Robotics, Big Data og Machine Learning og ikke mindst også indblik i den konkrete anvendelse af løsningerne i branchen. Du får med andre ord svar på hvad AI er, hvilke typer løsninger og værktøjer det konkret handler om på det finansielle område og hvad der virker i hvilke sammenhænge.

Vi har samlet et stærkt talerpanel bestående af både erfarne eksperter og praktikere – alle klar til at dele deres omfattende viden og erfaringer.

Få svar på centrale spørgsmål som:

Hvilke teknologier er væsentlige at tage i betragtning?

Hvordan ændrer ny teknologi den finansielle sektor?

Hvilke organisatoriske overvejelser bør man gøre sig i forbindelse med anvendelsen af AI løsninger?

Hvordan kommunikeres til kunder om de nye løsninger?

Hvordan gribes transformationen an og hvordan kan man forberede sig?

Hvor er vi på vej hen – hvad betyder den nye teknologi for de ansatte i den finansielle sektor?

Hvor giver det mening at implementere AI & ROBOTICS løsninger?

Hvori består begrænsningerne?

Hvor langt kan vi gå – hvad er fremtidsperspektiverne for anvendelsen af AI & ROBOTICS i den finansielle sektor?

Kl. 16.30: Tjek ind med kaffe/kage

Kl. 16.45: Velkommen ved Finansforbundet

Kl. 16.50: Introduktion ved moderator, Morten Fritsch, Head of Sales & Business Development, Delegate

Kl. 17.00: Robotics & AI ved Bent Dalager, equity partner, NewTech and Financial Services Nordic KPMG

Kl. 17.45: Pause

Kl. 17.55: Spar Nord AI & Robotter ved Kaare Jakobsen, IT-udviklingschef, Spar Nord Bank

Kl. 18.30: Pause med forplejning

Kl. 19.15: TBA

Kl. 20.00: Tak for i dag

Tilmelding

Tilmeld dig via linket øverst på siden her. Arrangementet er for alle ansatte i den finansielle sektor. Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig dette arrangement, ved at sende en mail til fokus@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter arrangementet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Kaare Jakobsen

Foredragsholder

Bent Dalager