Den mentale vitaminpille - Coop Bank

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 24
Tilmeldingsfrist: 10.09.2019

Hvis du ikke er medlem i Finansforbundet, kan du stadig tilmelde dig dette gå-hjem-møde ved at sende en mail til fokus@finansforbundet.dk med fulde navn, mobil, e-mail og arbejdsplads.

Husk din mentale vitaminpille…

…for den er afgørende for din dine evner til at præstere og skabe succes. Kom til et spændende foredrag med masser af interaktion, sjov og læring.

Vi tager kærligt fat i, hvordan du

• sætter dig op til en samtale, et møde eller en arbejdsdag med nærvær og fokus
  • kan bruge din underbevidsthed til at styre dig selv i en endnu bedre retning
  • lynhurtigt rejser dig, når du har ”tabt”, så et nederlag ikke sidder i dig for længe
  • bruger din mentalitet til at holde dig og din performance fit
  • bruger Best practice fra erhvervs- og eliteidrætsverdenen
  • skaber endnu bedre energi i dig selv med mental coping

Uanset hvor gode produkter og ydelser du leverer, så kommer du først ud over rampen, når du mentalt har den rette tilstand. Alt for mange arbejder på autopiloten, hvor skarpheden forsvinder og katastroferne sker. Vi glæder os til at se dig til foredraget.

Tjek-ind kl. 16.15-16.30. Oplægget starter kl. 16.30.

Underviser

Ann Louise Engstrøm, partner i Coachers, som blev etableret i 2001 af CEO & founder Preben Braagaard. Coachers har speciale i at hjælpe kunderne med salg, ledelse og andre kommercielle aktiviteter. De opererer i hele Danmark og har base i Horsens samt Hillerød.

Tilmelding

Tilmeld dig via linket øverst på siden her. Arrangementet er for alle ansatte i Coop Bank. Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig dette arrangement, ved at sende en mail til fokus@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter arrangementet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Ann Louise Engstrøm

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Chalotte Lund Stenbæk Sørensen