Få succes med kropssprog - SDC

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 37
Tilmeldingsfrist: 18.09.2019

Hvis du ikke er medlem i Finansforbundet, kan du stadig tilmelde dig dette gå-hjem-møde ved at sende en mail til fokus@finansforbundet.dk med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Gå-hjem-møde for alle ansatte i SDC: Kan du tolke andre menneskers kropssprog? Bliv klogere på, hvad kroppens signaler betyder for vores kommunikation. Du lærer, hvordan du kan bruge kropssprog til at skabe et bedre førstehåndsindtryk og få mere energi i hverdagen. Dit kropssprog er et vigtigt redskab, når du vil påvirke dig selv eller andre mennesker.

Det kan eksempelvis være, når du skal lave en overbevisende præsentation, eller når du skal styrke dine kollegers faglige og personlige selvtillid. Vi sætter fokus på forholdet mellem kropssprog og personlig succes. Vi skal blandt andet diskutere personlige erfaringer, videnskabelige fakta om kropssprog og praktiske eksempler på, hvordan du kan opnå succes ved at benytte dig af kropssprog.

At blive bevidst om dit kropssprog kan hjælpe dig til at:

• blive bedre til at kommunikere
  • blive god til at lytte og give feedback
  • udnytte dit potentiale endnu bedre
  • øge din livsglæde og energi
  • tænke optimistisk i modgang
  • arbejde bedre sammen med dine kolleger
  • du får indsigt i, hvordan du
  • etablerer gode relationer til andre mennesker
  • skaber en fantastisk stemning på din arbejdsplads
  • får personlig succes og opnår dine mål ved at være bevidst om dit kropssprog

Underviser:
Jesper Bergstrøm er kropssprogsekspert og desuden forfatter til bogen Smil dig glad (2017). Jesper er aktuel med ni programmer på DR3 om forskellige befolkningsgruppers kropssprog.

Tilmelding

Tilmeld dig via linket øverst på siden her. Arrangementet er for alle ansatte i SDC. Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du stadig tilmelde dig dette arrangement ved at sende en mail til fokus@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter arrangementet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Jesper Bergstrøm

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Chalotte Lund Stenbæk Sørensen