Ny viden på en time - Bæredygtige løsninger i den finansielle sektor

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 06. november 2019 kl. 08:00 til 06. november 2019 kl. 09:00
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 38
Tilmeldingsfrist: 05.11.2019

Morgenmøde: Verdensmålene og hele tankegangen med at skabe bæredygtig vækst og udvikling er en megatrend, der berører os alle. Samtidig er det en dagsorden, der i stadig stigende grad udgør et konkurrenceparameter over for kunder, samarbejdspartnere og ved rekruttering af unge talenter.

Mange virksomheder og organisationer er i gang med at omstille deres forretninger og arbejdsgange. Denne morgen udforsker vi en række nationale og internationale tendenser i den finansielle sektor. Samtidig undersøger vi nogle af barriererne for, at bæredygtighed kommer ind i kernen af driften. Og endeligt spørger vi: hvilken rolle spiller ledelse? Og hvilke handlemuligheder er der som leder?

Oplægsholder
Asger Narud arbejdede tidligere i Finansministeriet, hvor han beskæftigede sig med ledelsesudvikling på tværs af staten og den offentlige sektor, herunder i regi af Ledelseskommissionen. I dag er han selvstændig forfatter med fokus på bæredygtighed. Han er cand.scient.pol og har arbejdet i tænketanken Mandag Morgen og i fonden Teknologirådet.

Program:

Kl. 7.30 - 8.00 Morgenmad og kaffe

Kl. 8.00 Arrangementet begynder

Kl. 9.00 Tak for i dag

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Sanne Krog Lund

Administrator