Ny viden på en time - Finanssektorens rolle i den bæredygtige omstilling

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 28. august 2019 kl. 08:00 til 28. august 2019 kl. 09:00
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 37
Tilmeldingsfrist: 27.08.2019

Morgenmøde: Flere og flere kunder efterspørger grønne og bæredygtige finansielle produkter. Også fra politisk hold efterlyses en aktiv indsats fra finanssektoren. I EU arbejder man med en handlingsplan for bæredygtig finans. Hvad går det ud på? Hvordan sikrer vi, at den finansielle sektor bidrager positivt til den bæredygtige omstilling, og hvilke kompetencer skal vi have i spil, når vi skal rådgive vores kunder? Det er nogle af de centrale spørgsmål i dagens oplæg.

Oplægsholder

Sinne Conan er Europapolitisk direktør i Finans Danmark. Hun har i mange år arbejdet med EU-stof, både på Slotsholmen, som EU-Chef i DI og som grundlægger af rådgivningsvirksomheden Konsentio. Sinne kommenterer også EU-stof på både TV2 og DR.

Program:

Kl. 7.30 - 8.00 Morgenmad og kaffe

Kl. 8.00 Arrangementet begynder

Kl. 9.00 Tak for i dag

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Sinne Backs Conan

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Sanne Krog Lund