IFA messe 2019

Ledige pladser: 74
Tilmeldingsfrist: 14.07.2019

Tag med til Europas største messe for forbrugerelektronik i Berlin

IFA er vel nok Europas største messe for forbrugerelektronik. I Berlins messehaller står mere end 1.500 udstillere fra hele kloden klar til at vise deres nyeste grej, gadgets og dimser frem – så der burde være noget for enhver smag og interesse.

Tag med på en spændende tur til IFA 2019 med dine kolleger og fagfæller. På turen mod Berlin overnatter vi på A&O Hostel Kolombus, Genslerstraße 18, 13055 Berlin, så vi kan ankomme veludhvilede til messen fredag omkring kl. 9. Vi sætter kurs mod DK igen omkring kl. 17.30 samme dag.

Hvornår

Torsdag den 5. september kørsel til Berlin

Fredag den 6. september Messebesøg og retur til Danmark

Afgangstider

Busserne fra København og Silkeborg kører over Fredericia, hvorfra vi alle fortsætter samlet.

• Kl. 09.00: Afgang fra København (DGI-byen)
  • Kl. 10.15: Afgang fra Bankdata Stagehøjvej, 8600 Silkeborg
  • Kl. 12.00: Afgang fra Gl. Landevej, Fredericia

På hjemvejen vil bussen fra Fredericia til Silkeborg gøre et stop ved DGI Huset Vejle, Vestreengvej, Vejle.

Det får du

• Bustur: Silkeborg-Berlin/København-Berlin inkl. forplejning (Sandwich m.m.)
  • Overnatning i Berlin inkl. morgenmad
  • Entrebillet til IFA 2019
  • Aftensmad på hjemturen

Tilmelding

Turen er for medlemmer af Finansforbundet. Der er maks. 74 pladser i bussen, og tilmelding foregår efter først-til-mølle princippet ved indbetaling af kr. 450,- til konto 7051-0001198585 eller mobilepay til 21 17 62 73. Der indkvarteres i dobbeltværelser (mænd for sig og kvinder for sig). Ønsker du et enkeltværelse koster det 500 kr. ekstra.

Send også en mail til bdmtm@bankdata.dk , hvor du oplyser e-mail, mobil, medlemsnummer, og hvor du vil stå på bussen. Bemærk, at din tilmelding først er gyldig, når pengene er overført. Skulle du blive forhindret i at deltage er pengene tabt, med mindre en anden overtager pladsen.

OBS! Sidste frist for tilmelding er søndag den 14. juli 2019.

Kontakt, info m.v.:

Bøge Christiansen, bcr@bankdata.dk , tlf. 2117 6273

Jens Peter Kongerslev, jpk@bankdata.dk , tlf. 2255 4686

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Chalotte Lund Stenbæk Sørensen

Kursusadministrator