Excel Webinar: Kom godt i gang med Excel

Hjemme ved egen pc, Hjemme ved egen pc,
Dato: 18. november 2019 kl. 09:00 til 18. november 2019 kl. 11:30
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 19
Tilmeldingsfrist: 01.11.2019

Webinaret er for ledige og fratrædende medlemmer. Webinaret er for dig, der gerne vil lære, hvordan du anvender Excel i det daglige.

Kom godt i gang med Excel:
Oprettelse af lister
Indsættelse og sletning af rækker og kolonner
Indsættelse, sletning, flytning og omdøbning af ark
Oprettelse af formler ved indtastning med grundlæggende regneregler, brug af operatorer og parenteser og kopiering af formler til andre celler
Brug af relative og absolutte cellereferencer
Formatering af tekst, tabeller, tal og datoer

Forudsætning:

Rutine i brugen af egen PC/tablet og internettet.
Du skal have installeret Excel på din pc - webinaret er på begynderniveau.

PC/tablet m.m. med netadgang:

Kurset er et webinar, hvor du tilgår kurset fra egen computer hjemmefra. Du skal benytte egen pc/tablet med netadgang.
Webinaret afvikles ved, at underviseren gennemgår stoffet og deltagerne kan stille spørgsmål via chat.
Spørgsmålene læses op og besvares løbende eller i forhold til gennemgangen.
Deltagerne skal helst være klar minimum 5 minutter før webinar start med afprøvet høretelefoner, så vi kan overholde den planlagte start.

Når du som ledig registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er arrangeret af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og brug ”Blanket til deltagelse i uddannelse”.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Monica Christiansen

Kursusadministrator