Office 365 introduktionskursus

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 15
Tilmeldingsfrist: 14.09.2019

Kurset er for ledige og fratrædende medlemmer.

Office 365 Introduktionskursus

Office 365 er en samling integrerede apps og tjenester, der er designet til at hjælpe personer og virksomheder til at arbejde mere effektivt. Det er en række værktøjer som flere og flere firmaer implementerer som et centralt system i hverdagen.

På to dage bliver du fortrolig med at anvende de mest brugte værktøjer, der er en del af Office 365.

Form

Vi arbejder med vekslen mellem korte oplæg og rigtig meget ”hands on”, hvor du bliver fortrolig med de forskellige værktøjer. Der forudsættes høj deltageraktivitet, men du behøver ikke kende til Office 365 for at deltage.

KURSUSINDHOLD

• Introduktion til Office 365
  • OneDrive for Business
  • Outlook 2016 og Outlook web
  • Word, PowerPoint, Excel Online og desktop
  • Skype for business
  • Onenote
  • Teams
  • Forms
  • Filer og mapper (OneDrive)

Målgruppe

Alle der ønsker at arbejde med og kende til mange af de muligheder, der ligger i at arbejde med Office 365.

Der er forplejning under kurset.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Når du som ledig registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er arrangeret af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og brug ”Blanket til deltagelse i uddannelse”.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Monica Christiansen

Kursusadministrator