Stemmen - dit vigtigste redskab

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 56
Tilmeldingsfrist: 19.09.2019

Gå-hjem møde: Taler du meget i dit job, og skal din stemme holde til at blive brugt en hel arbejdsdag, uden at du bliver træt eller hæs? Så kom og lær, hvordan du får en klangfuld og robust stemme.

”Stemmen – dit vigtigste redskab” er et gå-hjem møde for dig, der ønsker en tydelig, klangfuld og robust stemme. Mødet er bygget op omkring praktiske øvelser, blandet med nyttig viden og gode råd, så du går derfra med redskaber, du kan bruge her og nu. Alle deltagere får et stemmetræningsprogram med sig hjem.

Du kommer til at arbejde med:

• Øvelser til kobling af stemme og åndedræt for større udholdenhed og styrke i stemmen
  • Tydelig artikulation og sund stemmeføring
  • Redskaber og guides til, hvordan du undgår hæshed og træthed i stemmen
  • Gode råd til træning og reparation af din stemme

Underviser

Jette Dahl er selvstændig stemmetræner og kropsterapeut med klinik i Århus. Hun er uddannet Bachelor of Arts fra AU, Cand. Musicae fra DJM, videreuddannet i Rehabilitering af stemmen hos ARI, samt uddannet kropsterapeut hos Totum – Skolen for Kropsterapi. Se mere på www.stemmeklar.dk

Program:

Kl. 16.30 Kaffe og kage

Kl. 17.00 Selve arrangementet går i gang

Kl. 18.30 Sandwich

kl. 19.00 Arrangementet fortsætter

Kl. 20.00 Tak for i dag

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Jette Dahl

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby