High Performance Teams

Pris: 750,00 kr.
Ledige pladser: 15
Tilmeldingsfrist: 11.10.2019

Temadag: Styrk samarbejdet og arbejdsglæden i dit team med High Performance Team Building. På dagen får du indsigt i de fem succesnøgler til High Performance Teams, og hvor dit team er i relation til succesnøglerne. Og så lærer du, hvad du skal gøre mere af – og mindre af – for at gøre dit team mere High Performance.

Fokus på adfærd og arbejdsglæde

• Få indsigt i, hvilke mekanismer der skaber øget ejerskab, trivsel og produktivitet blandt medarbejderne, og få redskaber til at styrke disse mekanismer
  • Sådan får du nysgerrige, motiverede og vedholdende medarbejderne, som bidrager fleksibelt og engageret – uanset deres kerneopgaver
  • Hør, hvilket ansvar og hvilke roller du skal tage på dig –i den daglige drift, når der er forandringer og når der opstår akutte kriser
  • Sådan motiverer du dine medarbejdere og forbedrer arbejdsmiljøet

Det ideelle team er det intelligente team

• Hvad kendetegner det ideelle team? Personerne, projektet eller …
  • Fra fokus på det ideelle team til fokus på det intelligente team – hvad er forskellen, og hvilken betydning får det i praksis?
  • Få kendskab til fem afgørende motivationsfaktorer, der gælder i alle teams

Styrk teamets effektivitet

• Sæt rammen for det udbytterige møde – fokus på forventninger og fælles sprog
  • Få en introduktion til TQ- udviklingsværktøjet for teams
  • Afkod dit teams dynamik, dets styrker og svagheder, og brug det fremadrettet og konstruktivt, når rollerne i teamet fordeles

Underviser

Sebastian Nybo, adm. Direktør, SEB Gruppen A/S.

Sebastian er en anerkendt foredragsholder, underviser, debattør og skribent med international erfaring og netværk. Han er en underviser, der gør en forskel med en viden og dedikation, der efterlader deltagerne med fornyet indsigt og en masse vitalitet.

Som underviser er Sebastian både nærværende og inspirerende, og hans brud med vanetænkning er indsigtsskabende og provokerende. Han er kendt for sin ligefremme facon, evne til at gøre det komplekse enkelt ved hjælp af humor, billedsprog og intenst nærvær.

Gennem de seneste 25 år har Sebastian undervist og været en populær foredragsholder for mere end 200.000 mennesker i både ind- og udland og har akkumuleret en stor erfaring i undervisning, rådgivning og rekruttering af ledere og nøglemedarbejdere.

Dette kursus udbydes i samarbejde med DANSK IT, Danmarks største uafhængige forening for it-professionelle og it-brugere.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Sebastian Nybo

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby