Tag med på en ledelsesfilosofisk vandring

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 19. september 2019 kl. 09:30 til 19. september 2019 kl. 16:00
Pris: 250,00 kr.
Ledige pladser: 21
Tilmeldingsfrist: 04.09.2019

Gå-hjem-møde for ledere: Vi dykker ned i lederskabets og livets store spørgsmål. Hvad er det der virkelig betyder noget for dig - i dit liv og i dit lederskab? Vi graver helt ned i essensen af det, der definerer dig som menneske og som leder.

Bevæbn dig med gode sko og tøj, der passer til vejret, og forbered dig på at komme tættere på, hvem du er som leder og som menneske.

Vi vandrer i omkring. 6-7 timer i naturskønne omgivelser og holder frokostpause og faciliterede pitstops undervejs. Vandreturen er udgangspunkt for spændende dialoger om livets store spørgsmål.

Vi vil gå i mindre grupper, og både grupper og emner vil variere i løbet af dagen, så der hele tiden er dynamik og ny inspiration i samtalerne. Vi slutter af med en fælles opsamling på, hvad turen har skabt af nye indsigter og refleksioner hos jer.

Du vil opleve en dag, der vil sætte dig i stand til at trække vejret anderledes roligt, når talen falder på dit lederskab. Ambitionen er, at du tager et skridt på vejen mod at være herre i eget hus, og du opnår en mere nuanceret forståelse af din måde at lede på og af nogle af de begreber, du knytter til dig selv.

Du vil kort sagt træne din evne til at høre dig selv og bruge det, du hører, til at styrke din dømmekraft og dermed din ageren som leder og som menneske.

Program:

Kl. 09.00: Mødetid samt morgenkaffe og et stykke brød

Kl. 09.30: Introduktion til Ledelsesfilosofisk vandring

Kl. 10.00: Ledelsesfilosofisk vandring i skiftende grupper og med skiftende temaer

Kl. 15.30: Opsamling på Ledelsesfilosofisk vandring

Kl. 16.00: Tak for i dag.

Facilitator og filosofisk opdagelsesrejsende: Torsten Laursen eller Kasper Warming.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Torsten Laursen

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby