De fem dysfunktioner i et team

Comwell Aarhus, Værkmestergade 2, 8000 Aarhus C
Dato: 26. september 2019 kl. 09:00 til 26. september 2019 kl. 16:30
Pris: 250,00 kr.
Ledige pladser: 14
Tilmeldingsfrist: 23.08.2019

Temadag for ledere: Der er ofte nogle ting, som ikke helt fungerer i et team – uden at man nødvendigvis kan sætte fingeren på, hvad der går galt. Med udgangspunkt i forfatteren Patrick Lencionis model – De frem dysfunktioner i et team – arbejder vi med denne problemstilling

Vi ser på mulige dysfunktioner i ledelsesteams og arbejdsteams og på, hvad I kan gøre ved disse dysfunktioner. Det er naturligvis også interessant, hvis I slet ikke ser nogle dysfunktioner – hvad skyldes det? Er det fordi, I er særligt gode i jeres ledelsesteam eller arbejdsteam? Eller er det fordi, I lukker øjnene for udfordringerne?

Efter en introduktion til modellen og eksempler på, hvad der går galt, og hvordan det kan imødegås og håndteres, får I mulighed for at diagnosticere jeres egne ledelsesteam og / eller arbejdsteam og vurdere, om der er brug for indsatser – og i givet fald hvilke.

I kommer til at diskutere ”billederne” af jeres egne teams med hinanden samt udfordre og bidrage med gode og konstruktive input.

Det får du med hjem

• Forståelse af Lencioni’s model for teamperformance
  • Eksempler på hvad man kan gøre som leder for at styrke sit team
  • En diagnose på dit eget team
  • Sparring fra andre ledere og konkrete bud på, hvordan du kan styrke dit eget team
  • Mulighed for at gå direkte hjem og gøre en positiv forskel for dit team

Program:

Kl. 08.30: Morgenkaffe og brød

Kl. 09.00: Dagens tema: De fem dysfunktioner i et team

Kl. 12.00: Frokost

Kl. 13.00: Dagens tema forsat: De fem dysfunktioner i et team

Kl. 16.00: Læringsopsamling

Kl. 16.30: Tak for i dag.

Underviser:

Torsten Laursen fra Qant har lang erfaring med ledertræning, coaching af ledere og undervisning i væsentlige ledelsestemaer og har selv en baggrund som leder på flere niveauer. Som virksomhedsrådgiver arbejder han med ledelses- og forretningsudvikling i en lang række offentlige og private organisationer.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Torsten Laursen

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby