Dit personlige brand som leder

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 09. september 2019 kl. 17:00 til 09. september 2019 kl. 20:00
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 40
Tilmeldingsfrist: 23.08.2019

Gå-hjem-møde for ledere: På mødet ser vi på, hvad personlig branding er, og giver konkrete eksempler på forskellige former for personlig branding. Du kommer til at arbejde med dit eget personlige brand, og vi introducerer værktøjer, du kan bruge i brandingarbejdet.

Din personlige branding har stor betydning for, hvordan du bliver opfattet internt og eksternt. Dit brand kan med andre ord have konkret betydning for dine karrieremuligheder og dine muligheder for at øve optimal indflydelse. Derfor er det vigtigt, at dit brand afspejler det billede af dig som leder, du gerne vil have skal stå helt skarpt for dine omgivelser.

Med fokus på dit personlige brand vil du blive:

• mere bevidst om, hvordan du gerne vil fremstå
  • opmærksom på, hvordan din adfærd underbygger eller nedbryder det brand, du ønsker
  • bevidst om dine mulige virkemidler
  • bevidst om dit brands betydning for dine karriere
  • hvad der for alvor gør dit personlige brand som leder stærkt

Program:

Kl. 16.30: Kaffe og kage

Kl. 17.00: Selve arrangementet går i gang

Kl. 18.30: Sandwich

Kl. 19.00: Arrangementet fortsætter

Kl. 20.00: Tak for i dag.

Underviser:
Torsten Laursen fra Qant har lang erfaring med ledertræning, coaching af ledere og undervisning i væsentlige ledelsestemaer og har selv en baggrund som leder på flere niveauer. Som virksomhedsrådgiver arbejder han med ledelses- og forretningsudvikling i en lang række offentlige og private organisationer.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator