Privatøkonomi

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 27
Tilmeldingsfrist: 23.04.2019

Ikke medlem? Tilmeld dig til dette gå-hjem-møde via fokus@finansforbundet.dk med navn, telefon, e-mail og arbejdssted.

Foredrag for alle: Få en større indsigt i centrale privatøkonomiske problemstillinger som pension, boligkøb og investering.

Vi sætter fokus på, at det i privatøkonomi ikke drejer det sig om at være smart. Det drejer sig derimod om at undgå at dumme sig alt for meget. Men det kan være svært nok!

De oplagte farer er kortsigtethed, selvovervurdering og undervurdering af risiko. I foredraget ses på både lån, investering, boligkøb og pension. Formålet er i høj grad at 'aflive myter' på det finansielle område.

Underviser

Professor Michael Møller, Institut for finasiering, CBS, medlem af repræsentantskabet, Nationalbanken.

Program:

16.30: Velkomst med kage og kaffe

17.00: Foredraget starter

18.00: Tak for i dag

Tilmelding

Tilmeld dig via linket øverst på siden her. Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig dette arrangement, ved at sende en mail til fokus@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter arrangementet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Michael Møller

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Chalotte Lund Stenbæk Sørensen