Fra jobsikkerhed til karriereudvikling - Nordea Høje Taastrup

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 120
Tilmeldingsfrist: 17.06.2019

Ikke medlem? Tilmeld dig til dette gå-hjem-møde via fokus@finansforbundet.dk med navn, telefon, e-mail og arbejdssted.

Gå-hjem-møde for alle ansatte i Nordea Bank: Du får viden, som gør dig i stand til at træffe nye beslutninger, der vil gavne dig i din hverdag.

Arbejdsmarkedet forandrer sig – kan du følge med? Digitalisering, nye forretningsmodeller, nye kunder, nye medarbejdere og regulering kræver nye kompetencer. I fremtiden vil arbejdsgiverne efterspørge evner til at kunne handle selvstændigt og refleksivt, at kunne indgå socialt og fagligt på tværs af faggrupper og til at kunne opsøge ny viden. Derudover er der krav om, at du kontinuerligt skal lære, bringe din viden ind i nye sammenhænge og være bevidst om dine læringsstrategier. Hør mere og bliv inspireret af enkle øvelser til at ændre din egen læringspraksis.

Det får du med hjem:

• Viden om sammenhængen mellem individuel læring og organisatorisk forandring
  • Indsigt i det udviklende mindset som katalysator for kontinuerlig læring
  • Indsigt i dine læringsstrategier
  • Inspiration til at arbejde videre med kontinuerlig læring og karriereudvikling

Underviser

Kristian Herdal Molbech, Forsikringsakademiet. Kristian har solid erfaring inden for medarbejder, team- og lederudvikling og beskæftiger sig desuden med kontinuerlig læring og metalæring i en foranderlig tid.

Program:

Kl. 16.00: Check-in med vand og energibarer

Kl. 16.30: Selve arrangementet går i gang

Kl. 18.00: Tak for i dag

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Kristian Herdal Molbech

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby