MAB uddannelse modul 1

Ledige pladser: 18
Tilmeldingsfrist: 30.08.2019

Finansforbundets MAB-uddannelse

Formålet med Finansforbundets MAB-uddannelse er, at uddanne kompetence MAB'er i den finansielle sektor.
Uddannelsen er udviklet med henblik på at give dig som MAB de rette faglige og personlige kompetepncer til at indgå i bestyrelsesarbejdets på lige fod med de øvrige medlemmer.

Uddannelsen hviler i høj grad på udvikling af personlige egenskaber og dannelse af et teoretisk fundament, der kan bidrage til at give en anerkendelse og inddragelse af MAB'ernes unikke organisatoriske indsigt.

Finansforbundets MAB-uddannelse bygger ovenpå den faglige viden som MAB'er besidder qua deres uddannelsesbaggrund og deres bestyrelsespost. Endvidere bygger Finansforbundets MAB-uddannelse ovenpå den lovpligtige grunduddannelse for bestyrelsesmedlemmer i og med, at MAB'ernes nyerhvervede viden bliver operationaliseret og gjort anvendeligt i et MAB perspektiv.

Alle MAB'ere i Finansforbundet kan deltage på uddannelsen også selvom man endnu ikke har taget den lovpligtige grunduddannelse.

Uddannelsen er opbygget af to moduler:

Den 30. september - 1. oktober 2019:
Modul 1: Personlig gennemslagskraft og beslutningsbetragning v/Rikke Østergaard

Den 25. - 26. november 2019:
Modul 2a: Økonomi og politik v/Caspar Rose
Modul 2b: v/ Bente Overgaard

Ved tilmelding til modul 1 er du automatisk tilmeldt modul 2.

Der er i forbindelse med uddannelsen bestilt overnatning til dig på Kobæk Strand.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Katrine Skovbjerg

Kursusadministrator