Michael Rasmussen om tillid i finanssektoren

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 09. maj 2019 kl. 08:00 til 09. maj 2019 kl. 09:15
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 41
Tilmeldingsfrist: 24.04.2019

Morgenmøde: Danskernes tillid til finanssektoren har lidt et knæk de seneste år. Michael Rasmussen fortæller på morgenmødet, hvad Nykredit gør for at skabe tillid til virksomheden.

Topchefen tegner et billede af, hvordan han mener, at en foreningsejet virksomhed som Nykredit kan bidrage positivt til samfundet – og hvordan man i Nykredit arbejder struktureret med at gøre netop det. Michael Rasmussen vil også fortælle, hvordan virksomheden i det daglige arbejder med at sikre ansvarlig rådgivning, produkter og adfærd.

Efter oplægget fra Michael Rasmussen er der åben for debat, styret af Ole Krohn, der til daglig er kommentator på TV 2 Business.

Program:

Kl. 7.30 – 8.00 Kaffe og morgenmad

Kl. 8.00 Arrangementet begynder

Kl. 9.15 Tak for i dag

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Ole Krohn

Foredragsholder

Michael Rasmussen