Sådan bekæmper vi hvidvask - for ansatte i Sydbank

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 105
Tilmeldingsfrist: 01.04.2019

Gå-hjem-møde: Hør bagmandspolitiets Jørgen Andersen fortælle om Hvidvasksekretariatets arbejde med at bekæmpe hvidvask, og bankdirektør Bjarne Larsen fortælle, hvordan Sydbank arbejder for at undgå hvidvask.

Jørgen Andersen vil øse af sin store erfaring med bekæmpelsen af hvidvask. Hvilke faresignaler må man som bankansat ikke overse? Hvordan ser den gode indberetning ud, og bliver der overhovedet fulgt op på indberetningerne? Jørgen Andersen har været ansat i politiet i 30 år, hvor han primært har beskæftiget sig med efterforskning i kriminalpolitiet og senere i specialefterforskningen som sektions- og afdelingsleder. Forud for sin ansættelse som leder i Hvidvasksekretariatet har Jørgen Andersen været leder af afdelingen for økonomisk kriminalitet ved Fyns politi.

Bankdirektør Bjarne Larsen fortæller om Sydbanks arbejde for at undgå hvidvask. Hvad er faresignalerne? Hvordan er arbejdet organiseret? Har banken de rette beføjelser i kampen mod hvidvask? Bjarne Larsen er direktøren, der ikke er bange for at sige sin mening højt og tydeligt - og med et glimt i øjet.

Oplæg og debat styres af Ole Krohn, Finanskommentator, TV2.

Arrangementet er åbent for alle ansatte i Sydbank, så tag din kollega med til en interessant og lærerig aften.

Program - lokale: Sydbank Salen

16.30 Kaffe og kage

17.00 Arrangementet begynder

18.15 Tak for i dag

Tilmelding ikke-medlemmer

Hvis du ikke er medlem af Finansforbundet, tilmelder du dig arrangementet ved at sende en mail til Chalotte Lund Stenbæk Sørensen på cls@finansforbundet.dk , med dit navn og telefonnummer.

Ved tilmelding giver du samtykke til, at Finansforbundet må kontakte dig for at høre om din oplevelse af arrangementet.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator