Torsten Sløk: Verdensøkonomien på 90 minutter

Pris: 0,00 kr.
Venteliste
Tilmeldingsfrist: 08.04.2019

Gå-hjem-møde: En af de mest indflydelsesrige økonomer på Wall Street er dansk. Deutsche Banks cheføkonom Torsten Sløk gæster eksklusivt Finansforbundet direkte fra New York og vil give sin vurdering af, om opsvinget er ved at løbe tør for brændstof. Hvad betyder de aktuelle spændinger mellem verdens to mægtigste økonomier USA og Kina. Er Trump helt ved siden af, når det gælder økonomiske håndtag, eller har manden en pointe, når han vil skabe en ny økonomisk verdensorden og holde renterne i ro? Og er den amerikanske centralbank ved at give efter? Sløk vurderer bevægelserne på det politiske landkort. Hvad betyder det kommende præsidentvalget for USA’s økonomiske politik og for væksten i verden, og hvordan vil markederne reagere på hard Brexit, blød brexit eller måske endda en ny folkeafstemning, der sender briterne tilbage i den europæiske favn?

Mød Torsten Sløk til et inspirerende foredrag med mulighed for at selv at blande dig i debatten. Ordstyrer er Ole Krohn.

Kl. 16.30 - 17.00: Kaffe og kage

Kl. 17.00: Selve arrangementet går i gang

Kl. 18.30 Tak for i dag.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Ole Krohn

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby