AI & robotics - Jyske Bank Silkeborg

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 116
Tilmeldingsfrist: 23.04.2019

Kom til spændende minikonference om AI & ROBOTICS i finanssektoren og få indsigt i, hvad AI & ROBOTICS er og kan bruges til i finanssektoren. Du møder

Equity Partner Bent Dalager, NewTech and Financial Services Nordic, KPMG

IT-udviklingschef Kaare Jakobsen, Spar Nord Bank

Leder af Digital Fraud, Intelligence & Research Sune Gabelgård, Nets

Konferencen giver dig overblik over de forskellige typer løsninger inden for Artificial Intelligence, Robotics, Big Data og Machine Learning og indblik i, hvordan løsningerne konkret kan anvendes i sektoren. Du får med andre ord svar på hvad AI er, hvilke typer løsninger og værktøjer det konkret handler om på det finansielle område, og hvad der virker i hvilke sammenhænge.

Vi har samlet et stærkt talerpanel med både erfarne eksperter og praktikere, der deler ud af deres omfattende viden. Du får svar på centrale spørgsmål som:

• Hvilke teknologier er væsentlige at tage i betragtning?
  • Hvordan ændrer ny teknologi i finanssektoren?
  • Hvilke organisatoriske overvejelser bør man gøre sig i forbindelse med anvendelsen af AI løsninger?
  • Hvordan kommunikerer man til kunder om de nye løsninger?
  • Hvordan reagerer kunderne på robotter?
  • Hvor er vi på vej hen – hvad betyder den nye teknologi for de ansatte i finanssektoren?
  • Hvor giver det mening at implementere AI & ROBOTICS løsninger?
  • Hvad er begrænsningerne?
  • Hvor langt kan vi gå – hvad er fremtidsperspektiverne for anvendelsen af AI & ROBOTICS i finanssektoren?

16.30: Kaffe og kage

16.55: Arrangementet starter

17.45: Kort pause

18.30: Sandwichpause

18.50: Arrangementet fortsætter

19.30: Tak for idag

Tilmelding

Tilmeld dig via linket øverst på siden her. Arrangementet er for alle ansatte i Jyske Bank. Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig dette arrangement, ved at sende en mail til fokus@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter arrangementet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Bent Dalager

Kaare Jakobsen

Sune Gabelgård

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål