Tag din baby med til foredrag om transformerende ledelse

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 11. april 2019 kl. 10:00 til 11. april 2019 kl. 13:00
Pris: 150,00 kr.
Ledige pladser: 40
Tilmeldingsfrist: 11.04.2019

Trænger du til lidt fagligt input midt i din barsel? Så kan du tage din baby med til et foredrag om transformerende ledelse. Oplev en af dansk erhvervslivs mest visionære ledere og ekspert i ledelsestransformation, Erick Thürmer fortælle om, hvordan man skaber gennemgribende forvandling, innovation og fremtidsstrategier med udgangspunkt i eksponentielle teknologier. Kernen i hans ledelsesmetode er formål – ”purpose”. At afkode sit og sin virksomheds ”purpose” og iværksætte og fuldføre de fornødne og gennemgribende transformationer – i medgang og modgang.

Transformerende ledelse med en af Danmarks førende eksperter

Foredraget tager afsæt i de værktøjer og dyre lærepenge, Erick Thürmer har erhvervet sig via en bølge af transformationer i sine forretningseventyr gennem 20 år og fremtidsstudier i Silicon Valley. Han præsenterer forskningsbaseret viden om beslutningsprocesser, organisatorisk læring, vidensudvikling og digitalisering, leverer stof til eftertanke og inspirerer med visionære perspektiver. Ledere forberedes og motiveres til handling og transformation, når Erick deler ud af de metoder og ledelses- og livsfilosofier, der har forvandlet Thürmer Tools til den mindste af verdens største virksomheder.

Arrangementet er specielt for medlemmer af Finansforbundet, der er på barsel, så du vil møde andre finansansatte og deres babyer til formiddagsforedraget. En enestående mulighed for at udvikle din faglighed og styrke dit netværk, uden at det går ud over samværet med dit barn.

Praktik
Vi byder på let morgenmad og frokost - mad til den lille bedes du selv sørge for - og selvfølgelig en masse god plads til, at den lille kan boltre sig. Barnevogne er også meget velkomne.

Kl. 09:30 - 10:00: Ankomst og let morgenmad
Kl. 10:00 - 10:10: Velkommen Anne Sophie Münster, CEO og stifter af barselsnetværket Inspired Beyond Babies
Kl. 10:15 - 10:30: Præsentationsrunde v. Anne Sophie Münster
Kl. 10:30 - 12:00: Foredrag med Erick Thürmer om transformerende ledelse
Kl. 12:00 - 12:30: Frokost
Kl. 12:30 - 13:00: Opsummering

Oplægsholder

Erick Thürmer, CEO & Founder, Exponential Entrepreneur, forfatter og 3D patent holder i digital førertrøje. Erick Thürmer har forvandlet sin oldefars traditionsrige værktøjsvirksomhed til en digital forretning af helt andre dimensioner Han har disrupted sin virksomhed og sig selv og er nu veludrustet til fremtiden iført ”Danmarks digitale førertrøje” og et 3D patent vurderet til 200 mio. kr.

Det sidste årti har han udforsket spiritualitet og fremtidsteknologier, blandt andet som alumni og faculty på Singularity University, den verdensberømte Silicon Valley tænketank. Her udforsker han som en af de få danske erhvervsledere, hvordan eksponentielle teknologier kan udnyttes til at håndtere menneskehedens store udfordringer

Erick Thürmer er en af dansk erhvervslivs mest visionære og markante ledere med 20+ års erfaring som fremgangsrig entreprenør, 1. mover arving og brobygger mellem digitalisering, forretning og menneskehed og mellem fortid, nutid og fremtid. Han er endvidere medlem af Erhvervsministeriets Disruption Taskforce og Børsens Disruptionsråd, debattør og rådgiver i eksponentielle teknologier og ledelsestransformation.

For mere information, se erickthurmer.com

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Erick Thürmer

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Briddi Escherich