Netværk - styrk dit personlige lederskab

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 03. september 2019 kl. 17:00 til 03. september 2019 kl. 20:00
Pris: 1.000,00 kr.
Ledige pladser: 13
Tilmeldingsfrist: 28.08.2019

Netværket er for dig, som er nysgerrig og åben over for nye veje til at styrke dit personlige lederskab på. Netværket er tænkt som et energifyldt og hjertevarmt pitstop i en travl hverdag, hvor du på forskellig vis vil blive inspireret til at kigge på dig selv og dit (arbejds)liv med nye øjne.

Omskiftelighed, usikkerhed, øget kompleksitet og hastighed er vilkårene for de fleste i dag. Mange virksomheder reagerer på de omskiftelige vilkår med en primært maskulin tilgang: Reorganisering, procesoptimering, nye systemer, metoder, mål eller styringsstrukturer.

I et stadigt mere presset arbejdsmiljø, hvor vi som medarbejdere er vant til at blive anerkendt for maskuline dyder som handlekraft, intellekt og ’hurtigere, højere, mere’, kan konstante forandringer gøre os sårbare og skabe en kløft mellem vores indre forandringskapacitet og de ydre krav til vores omstillingsevne. Resultatet er forvirring, stress, meningsløshed og udbrændthed.

Det er som at stå på kun ét ben. Og forhindrer medarbejdere og virksomheder i at kunne agere tilstrækkelig fleksibelt og hurtigt. Både mænd og kvinder har iboende maskuline og feminine ressourcer, der i samspil bringer os i balance og gør os i stand til bedre at håndtere forandringer. Løsningen ligger i at gå på begge ben: Forløse det feminine potentiale for, i kombination med de maskuline dyder, at skabe bæredygtige forandringer og resultater – og arbejdsglæde.

Selvom der i netværket lægges vægt på den ’feminine ressourcekasse’, vil det blive på en måde, hvor vi aldrig mister fokus på målet og det resultat, hver enkelt deltager ønsker at skabe. Så selvom temaerne og metoderne taler til andet end intellektet og logikken, vil indholdet være brugbart og vedkommende i forhold til det, deltagerne hver især ønsker.

I tråd med den feminine energi vil temaerne blive konkretiseret henad vejen, i takt med hvad der rører sig i netværket, og med afsæt i erfaringer med, hvad der medvirker til at skabe forandringer. Temaer kunne være integritet, tillid, intuition, balance, hjerteenergi, indre ro, relationer.

Datoer
Alle netværksmøderne foregår i Finansforbundet kl. 17-20

3. september
9. oktober
12. november
10. december
21. januar
25. februar

Form

Hvert netværksmøde vil indeholde elementer af inspiration, refleksion (individuelt, i grupper, i plenum), krop (meditation, visualisering, energi-øvelser etc.) og netværk. Vægtningen kan variere fra gang til gang.

Netværket er tænkt som et energifyldt og hjertevarmt pitstop i en travl hverdag, hvor du på forskellig vis vil blive inspireret til at kigge på dig selv og dit (arbejds)liv med nye øjne, og tvunget til løbende at mærke efter og tage stilling til, om du er, hvor du ønsker, eller om der er noget, du skal justere på både i arbejdslivet og privatlivet. Temaerne vil tage udgangspunkt i det hele menneske, da begge sfærer influerer hinanden på godt og ondt.

Facilitator

Anja Westy Larsen er ledelseskonsulent, mentor og underviser med en baggrund fra konsulentbranchen og en stilling som HR-Udviklingschef i Københavns Lufthavne. I dag støtter hun organisationer og individer i at leve et liv med integritet og balance med større arbejdsglæde og endnu bedre resultater som konsekvens. Læs mere her: www.kaiba.dk

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Briddi Escherich

Konsulent