Bliv dit bedste selv på arbejdet - Danske Bank Ejby

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 47
Tilmeldingsfrist: 29.03.2019

Gå-hjem-møde for alle ansatte i Danske Bank: Du får viden, som gør dig i stand til at træffe nye beslutninger, der vil gavne dig i din hverdag.

Hvor ofte er du dit bedste selv på arbejde? For rigtig mange af os lykkes det desværre ikke at leve op til vores bedste. Vi dykker ned i adfærdspsykologien, neurovidenskaben og mange års praktiske erfaringer for at blive klogere på det, vi kalder vores naturlige design. Formålet er at finde frem til, hvordan vi kan lykkes bedre.

I vores moderne verden stiger oplevelsen af hastighed. Det går bare hurtigere og hurtigere. Digitaliseringen gør det muligt at være på 24/7. Vi bliver påvirket af et konstant informationsflow og skal hele tiden tage stilling til en masse spørgsmål. Det går ud over både vores effektivitet og vores arbejdsglæde.
Problemet er, at vores hjerne og krop ikke er designet til denne type af tilværelse. Faktisk er der rent anatomisk ikke sket synderligt meget med os de seneste 50.000 år – vores naturlige design har ikke ændret sig. Respekterer vi ikke vores naturlige design, betaler vi en daglig pris. Hvis du vil ændre dette, må du lære at navigere ud fra en række forudsætninger, som videnskaben for længst har afdækket.

På workshoppen vil vi arbejde med at

• bygge bro mellem dine aspirationer og din egentlige adfærd
  • identificere de barrierer, som forhindrer øget effektivitet og arbejdsglæde
  • få en ny værktøjskasse, der guider dig over klippeblokkene her og nu
  • inspiration til nyt vanedesign, som både motiverer og har fremtiden for øje

Underviser

Nicolai Moltke-Leth er uddannet jægersoldat og sociolog fra Københavns Universitet. Han er forfatter til bestsellerne ”Jo, du kan” og ”Et glimt af sjælen” og holder foredrag med fokus på ikke at lade begrænsninger tage styringen.

Tilmelding

Tilmeld dig via linket øverst på siden her. Arrangementet er for alle ansatte i Danske Bank. Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig dette arrangement, ved at sende en mail til fokus@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, email og arbejdsplads. Efter arrangementet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Nicolai Moltke-Leth

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Susanne Grantzau