Cybercrime - SDC

Ledige pladser: 100
Tilmeldingsfrist: 12.06.2019

Cybertrusler mod Danmark

Gå-hjem-møde for alle ansatte i SDC: Vi har aldrig tidligere været under et så vedvarende og konstant digitalt bombardement som i det forløbne år, og alle tal og tendenser tyder på, at den udvikling vil fortsætte. Peter Kruse stiller skarpt på de aktuelle og mest alvorlige cybertrusler og tekniske detaljer fra angreb med afsæt i et par konkrete cases.

Cybercrime og avancerede digitale angreb fra organiserede kriminelle grupperinger samt statsaktører præger fortsat trusselsbilledet mod Danmark. De rammer både borgere og virksomheder og er efterhånden så godt organiseret, at deres forretninger drives efter en regulær forretningsmodel med ledelse, regnskabsafdeling, support osv.

Vi kigger ned i den omfattende telemetri af threat intelligence, som CSIS dagligt samler ind både via vores egne mange services og via betroede samarbejdspartnere. Dette telemetri kan hjælpe til at give et billede af hvilke aktører og lande som har mest fokus på at angribe mål i Danmark.

Præsentationen vil blive krydret med tekniske demonstrationer af Crime as a Service værktøjer og paneler misbrugt af it-kriminelle i både globale og mere geografisk målrettede angreb.

Tilmelding

Tilmeld dig via linket øverst på siden her. Arrangementet er for alle ansatte i SDC. Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig dette arrangement, ved at sende en mail til fokus@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter arrangementet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Peter Kruse

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Susanne Grantzau