Verdens bedste kollega - Danske Bank Høje Taastrup

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 113
Tilmeldingsfrist: 08.10.2019

Ikke medlem? Tilmeld dig dette gå-hjem-møde via fokus@finansforbundet.dk med navn, telefon, e-mail og arbejdssted.

Gå-hjem-møde for alle ansatte i Danske Bank: Kollega er du helt automatisk hver dag. Det bliver du i det øjeblik du træder ind på din arbejdsplads. Men at være verdens bedste kollega – der skal lidt mere til. Kom med til foredraget og få 10 gode tips til, hvordan du bliver en bedre kollega.

”Verdens Bedste Kollega – er det dig?” er et af Danmarks mest populære koncepter, når det gælder optimering af arbejdsglæden. Tusindvis i hele landet har fået vigtig viden og forståelse af de fire forskellige kollega-typer, vi møder på arbejdspladsen. De har også fået værktøjer til at komme godt gennem de konstante forandringer, der er blevet et vilkår i de flestes arbejdsliv, og 10 tips til, hvordan du selv hver dag skaber arbejdsglæde. John Harmsen fra ArbejdsglædeMinisteriet.dk serverer det hele med masser af humor.

Så tag en kollega under armen og bliv inspireret til, hvordan du skaber trivsel for både dig selv og dine kolleger i en travl hverdag i den finansielle sektor.

Det får du med hjem

• Du lærer dine kolleger og dig selv bedre at kende med værktøjet DISC

• Du hører de sjove forskelle på kvinder og mænd på arbejdspladsen

• Du får værktøjer til et godt arbejdsliv fyldt med forandringer

• Du får opskriften på, hvordan du skaber arbejdsglæde både for dig selv og dine kolleger

Underviser

John Harmsen fra virksomheden ArbejdsglædeMinisteriet.dk
Inspirerende, lærende og morsom foredragsholder, der fokuserer på dit arbejdsliv, og hvilke vilkår du faktisk selv kan ændre på.

Tilmelding

Tilmeld dig via linket øverst på siden her. Arrangementet er for alle ansatte i Danske Bank. Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig dette arrangement, ved at sende en mail til fokus@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter arrangementet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

John Harmsen

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Chalotte Lund Stenbæk Sørensen