Webinaret er for ledige og fratrædende medlemmer.
Webinaret er for dig, der gerne vil lære, hvordan du anvender LinkedIn i det daglige.
På kurset vil du arbejde med din egen profil, og du vil lære at have fokus på det aktuelle og relevante.
Emner:
• Hvordan bruger jeg LinkedIn
• Hvad er god stil, når du bevæger dig rundt i LinkedIn
• Hvilke faldgruber er der
• Hvad gør profilen attraktiv og interessant at besøge
• Hvordan opdaterer du din profil
• Hvordan skaber du relationer
Varighed:
2,5 timer
Forudsætning:
Rutine i brugen af egen PC/tablet og internettet. Der kan være udfordringer ved at benytte ipads.
Du skal have oprettet egen LinkedIn konto.
PC/tablet m.m. med netadgang
Kurset er et webinar, hvor du tilgår kurset fra egen computer hjemmefra. Du skal benytte egen pc/tablet med netadgang.
Webinaret afvikles ved, at underviseren gennemgår stoffet og deltagerne kan stille spørgsmål via chat.
Spørgsmålene læses op og besvares løbende eller i forhold til gennemgangen.
Deltagerne skal helst være klar minimum 5 minutter før webinar start med afprøvet høretelefoner, så vi kan overholde den planlagte start.
Når du som ledig registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er arrangeret af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og brug ”Blanket til deltagelse i uddannelse”.
Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.